20.1.2017 opetusharjoittelu

Millä noiden nuorten nimet oppii nopeiten? Pitää kehitellä jokin menetelmä.

Elektroniikan oppitunnit ovat sujuneet mukavasti. Oppilaat eivät nyt kovin aktiivisia ole, mutta tuossa äiässä haetaan vahvasti omaa paikkaa ringissä.

Opiskelijoiden kännykän käyttöön pitää puuttua pikku hiljaa enemmän. Liikaa menee aikaa sen seuraamiseen.

Eteenpäin ollaan menty materiaalissa. Otettiin kaapista yleismittari ja totesin, että edes patterin jännitettä ei ole mitattu koskaan! Omassa elämässä todennäköisesti 10v oli yleismittari jo kädessä ollut. Perusväline sähköön liittyvissä asioissa. Milloin oli moposta lamppu rikki tai johto poikki.

Opiskelijat ovat kuitenkin hyvää materiaalia. Kaikki ovat kehityskelpoista ja vauhtia lisätään pikku hiljaa lisää.